Regulamin korzystania z usług serwisu internetowego AXEL BHP
§ 1
Administrator serwisu
-
Administratorem serwisu Axel BHP jest firma Axel BHP centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ mgr Małgorzata Karmańska z siedzibą w Gliwicach przy ul. Kosów 4, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP: 631-186-07-71, REGON: 240139077,e-mail: biuro@axelbhp.gliwice.pl, reprezentowana przez właściciela – Małgorzatę Karmańską.
-
W dalszej części regulaminu administrator może być zwany organizatorem, wykonawcą lub usługodawcą , a korzystający z serwisu – użytkownikiem, uczestnikiem lub usługobiorcą.
-
Serwis - serwis internetowy umieszczony pod adresem: http://www.axelbhp.gliwice.pl
§ 2
Postanowienia i informacje ogólne
-
Regulamin serwisu AXEL BHP, zwany dalej Regulaminem, określa zasady świadczenia usług za pośrednictwem serwisu AXEL BHP przez firmę Axel BHP centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ mgr Małgorzata Karmańska z siedzibą w Gliwicach, w postaci usług i doradztwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń za pośrednictwem serwisu internetowego (e-learning), zasady korzystania z tych usług , Politykę prywatności(zasady ochrony danych osobowych) i Politykę plików cookies.
-
Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z Usług niewymagających zarejestrowania ani zgłoszenia jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu. W przypadku Usług wymagających zarejestrowania lub zgłoszenia, dokonanie rejestracji lub zgłoszenia wymaga pełnej akceptacji warunków Regulaminu.
-
Regulamin jest udostępniony Usługobiorcom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie pod adresem: http://www.axelbhp.gliwice.pl/regulamin-serwisu.html. Regulamin jest dostępny również w siedzibie Usługodawcy. Każdy Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
-
Każdy Usługobiorca ma obowiązek zapewnienia, aby wskazany przez niego Uczestnik szkolenia zapoznał się z Regulaminem i przestrzegał jego postanowień.
-
Umożliwianie korzystania z Serwisu jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 ze zm.), które odbywa się na mocy umowy, zawieranej pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą oraz na podstawie Regulaminu.
-
W celu poprawnego działania Serwisu, zaleca się, aby użytkownicy posiadali dostęp do sieci Internet; korzystali z takich przeglądarek, jak: Mozilla, Opera, Chrome, IE od wersji 8, safari
-
Korzystanie ze szkoleń w formie e-learning wymaga posiadania przez uczestnika szkolenia programów służących do odtwarzania dokumentów tekstowych i prezentacji, np. Word Viewer, Power Point Viewer lub pakietu Office oraz aktywnego konta e-mail umożliwiającego korzystanie z usług e-learningowych oraz komunikację z Organizatorem szkolenia.
§ 3
Zakres usług świadczonych przez Usługodawcę
-
Usługodawca świadczy:
-
Usługi szkolenia, polegające na możliwości uczestniczenia w szkoleniach, konferencjach, warsztatach, kursach i seminariach (zwanych dalej „szkoleniami stacjonarnymi”), organizowanych w siedzibie Usługodawcy lub innym wskazanym miejscu, w terminach określonych przez Usługodawcę;
-
Usługi elektroniczne, w szczególności możliwość uczestnictwa w szkoleniach e-learning (szkolenia on-line).
-
Usługi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
-
Korzystanie z niektórych Usług wymaga zarejestrowania w Serwisie. Usługodawca określa w Serwisie rodzaje usług wymagających zarejestrowania.
-
Oferta świadczenia usług elektronicznych jest ważna do czasu zawieszenia lub zaprzestania ich świadczenia przez Usługodawcę. Usługodawca uprawniony jest do zawieszenia lub zaprzestania świadczenia usług elektronicznych bez uprzedniego zawiadamiania Usługobiorców, z zastrzeżeniem zachowania praw usługobiorców, którzy wnieśli opłatę na poczet świadczenia usług elektronicznych.
-
Oferta świadczenia usług elektronicznych i szkoleń może być rozszerzona w porozumieniu z Usługobiorcami.
§ 4
Zawarcie umowy o świadczenia usług
-
Zawarcie umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego lub w formie e-learning jest jednoznaczne z przesłaniem Usługodawcy prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego w sposób podany w Serwisie (drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną).
-
Zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, innych niż szkolenia, jest jednoznaczne z przesłaniem zamówienia na wykonanie usługi ze wskazaniem jej rodzaju i szacunkowych kosztów wykonania.
§ 5
Zakres usługi szkolenia stacjonarnego
-
Przedmiotem umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego jest umożliwienie uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Usługodawcę.
-
Usługodawca zastrzega, że niektóre szkolenia stacjonarne mogą odbyć się wyłącznie w razie zgłoszenia się minimalnej liczby Uczestników szkolenia, wymaganej do ich przeprowadzenia.
-
Usługodawca informuje drogą elektroniczną lub telefonicznie Usługobiorcę o terminie, miejscu, programie i cenie szkolenia stacjonarnego.
-
Usługobiorca zobowiązany jest dokonać płatności za szkolenie stacjonarne :
-
przelewem, po otrzymaniu wiadomości e-mail z fakturą pro-forma lub
-
gotówką w dniu szkolenia, przed jego rozpoczęciem
w zależności od ustaleń pomiędzy stronami
§ 6
Zakres usługi e-learning
-
Przedmiotem umowy o świadczenie Usługi e-learning jest udostępnienie Usługobiorcy pliku (plików) zawierającego szkolenie na wybrany przez Usługobiorcę z oferty Usługodawcy temat.
-
W ramach umowy Usługobiorca otrzymuje również możliwość kontaktu z osobą odpowiedzialną merytorycznie za wybrane szkolenie e-learning , na zasadach opisanych w charakterystyce szkolenia.
-
Uczestnik wskazany przez Usługobiorcę może skorzystać z usługi e-learning po wyrażeniu przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (2016/679) do celów związanych z organizacją i realizacją szkolenia.
-
Udostępnienie pliku szkolenia może nastąpić bez możliwości utrwalenia go na dysku Usługobiorcy.
-
Usługobiorca zobowiązany jest dokonać płatności w terminie wskazanym w fakturze pro forma, którą otrzyma od Usługodawcy po przesłaniu do niego prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej na adres podany w § 1 pkt.1 Regulaminu. Po opłaceniu faktury pro-forma Usługobiorca otrzyma od Usługodawcy fakturę vat drogą mailową lub pocztą tradycyjną.
-
Stosownie do art. 5 ustawy z dnia z dnia 5 lipca 2002 r. o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie warunkowym (Tekst jednolity Dz.U. 2015 poz. 1341) Usługodawca rozpocznie świadczenie Usługi e-learning po jej opłaceniu przez Usługobiorcę.
-
Udostępnienie pliku szkolenia (aktywacja konta uczestnika) następuje w terminie 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na rachunku Usługodawcy na okres wskazany przez Usługodawcę na stronach Serwisu. Po upływie wskazanego okresu dostęp do pliku wygasa.
-
O aktywacji konta, uczestnik powiadamiany jest drogą mailową, na adres podany podczas rejestracji (potwierdzony w formularzu zgłoszeniowym)
-
Uczestnik szkolenia, po zapoznaniu się z materiałem edukacyjnym dostępnym w serwisie e-learning po aktywacji konta, odpowiednim dla wybranego rodzaju szkolenia, pobiera, wypełnia i przesyła na adres Usługodawcy test egzaminacyjny, celem sprawdzenia jego poprawności. Wypełnienie testu jest równoznaczne z przystąpieniem do egzaminu.
-
Pozytywny wynik egzaminu jest podstawą do wydania przez organizatora szkolenia (Usługodawcę) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
-
Informację o ilości uzyskanych punktów i ocenie Uczestnik otrzymuje od Organizatora szkolenia drogą elektroniczną na adres mailowy podany podczas rejestracji w usłudze e-learning.
-
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia można odebrać osobiście w siedzibie Usługodawcy lub za pośrednictwem poczty, w zależności od ustaleń stron.
-
W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z korzystaniem z usług e-learning lub wystąpienia procesów niezamierzonych , Uczestnik może skontaktować się z Usługodawcą, który podejmie działania umożliwiające prawidłową realizację zadań serwisu.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wystąpienia jakichkolwiek szkód po stronie Usługobiorcy, spowodowanych niemożnością korzystania przez Usługobiorcę z Usług, opóźnienia w ich otrzymaniu spowodowanych brakiem transmisji, nieprawidłową transmisją, opóźnieniami lub innymi przerwami w świadczeniu usług przez Usługodawcę, spowodowanych przez czynniki od niego niezależne.
Za czynniki niezależne uważa się w szczególności:
a) przyczyny technologiczne związane ze specyfiką Usług,
b) awarie transmisji lub łączy telefonicznych, w tym międzynarodowych, obciążenia łączy, brak dostępu do sieci operatorów krajowych i zagranicznych lub nieprawidłowości w działaniu takich operatorów telekomunikacyjnych,
c) przerwy w dostawie energii elektrycznej oraz awarie urządzeń technicznych i inne tego typu okoliczności, za które odpowiedzialni są dostawcy usług i operatorzy telekomunikacyjni lub siła wyższa, rozumiana jako nagła, niespodziewana przyczyna zewnętrzna, za którą Usługodawca nie odpowiada
d) konieczne przerwy eksploatacyjne, remontowe oraz inne przerwy o charakterze technicznym,
e) okoliczności, za które odpowiada Usługobiorca, takie jak awaria urządzeń lub oprogramowania Użytkownika, błędy w obsłudze lub konfiguracji.
-
W uzasadnionych przypadkach na wniosek Usługobiorcy, Usługodawca może podjąć decyzje o przedłużeniu terminu aktywacji konta uczestnika szkolenia.
§ 7
Zasady dokonywania płatności za usługi świadczone przez Usługodawcę
-
Wysokość i sposoby wnoszenia opłaty Usługodawca określa w Serwisie, formularzu lub wiadomości e-mail zawierającej informację o sposobie dokonania wpłaty.
-
O ile nie zaznaczono inaczej wpłat należy dokonywać na rachunek: AXEL BHP centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ mgr Małgorzata Karmańska, 44-100 Gliwice, ul. Kosów 4 , ING Bank Śląski 16 1050 1298 1000 0091 3029 1496
-
W tytule wpłaty należy wpisać dane identyfikacyjne Usługobiorcy podane w formularzu zgłoszeniowym lub numer faktury wystawionej przez Usługodawcę.
§ 8
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
-
Administratorem Państwa danych osobowych jest firma AXEL BHP centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ mgr Małgorzata Karmańska z siedzibą w Gliwicach przy ul. Kosów 4, NIP 631-186-07-71, tel. 605-381-647, e-mail: biuro@axelbhp.gliwice.pl
-
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b lub c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (2016/679) , tj. wtedy, gdy:
-
osoba, której dane dotyczą wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów lub
-
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy lub
-
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
w celu wykonywania zawartej z Państwem umowy, w tym w szczególności w celu:
-
organizacji i przeprowadzenia szkolenia w formie samokształcenia kierowanego (e-learning) - udostępnienia materiałów edukacyjnych na platformie e - learning, wydania zaświadczenia o jego ukończeniu;
-
organizacji i przeprowadzenie szkolenia w formie stacjonarnej - prowadzenia dziennika szkolenia i rejestru zaświadczeń oraz wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia;
-
pomocy w zapewnieniu dotrzymania wymaganych prawem obowiązkowych terminów szkoleń BHP (wpisania do terminarzu szkoleń)
-
odebrania danych niezbędnych do realizacji zleconej usługi (poczty e-mail );
-
realizacji usługi nadzoru BHP w firmach, z którymi zawarto umowę na świadczenie usług lub usługi jednorazowej w zakresie BHP i PPOŻ zamówionej przez klienta;
-
wystawienia dowodu zakupu.
-
W opisanym powyżej celach możemy przetwarzać następującego kategorie Państwa danych osobowych:
-
imię i nazwisko,
-
adres e-mail,
-
numer telefonu,
-
stanowisko i miejsce zatrudnienia,
-
data i miejsce urodzenia,
-
nazwa firmy,
-
adres – siedziba firmy,
-
numer NIP,
-
informacja o stopniu niepełnosprawności,
-
informacja o skutkach wypadku przy pracy,
-
pesel,
-
imię ojca,
-
adres zamieszkania,
-
seria i numer dokumentu tożsamości.
-
Podanie danych osobowych jest ustawowym warunkiem zawarcia umowy i jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niewykonaniem umowy. W pozostałych przypadkach opiera się na dobrowolnej zgodzie osoby udostępniającej swoje dane osobowe lub przepisach prawa (w szczególności ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. - RODO), jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niemożliwością wykonania umowy.
-
W zależności od celu przetwarzania, Państwa dane będą usunięte:
-
po utracie ważności zaświadczenia o odbytym szkoleniu;
-
po upływie terminu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy. Maksymalnie do 5 lat po rozwiązaniu umowy;
-
po czasie upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego;
-
po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
-
niezwłocznie po realizacji usługi (poczta e-mail)
-
Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
-
Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej . Odbiorcami danych mogą być jednak instytucje upoważnione z mocy prawa.
-
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
-
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
§ 9
Polityka plików cookies
-
„Pliki cookies” to dane informatyczne, zwłaszcza pliki tekstowe, zapisywane na komputerze Usługobiorcy /Uczestnika (najczęściej na twardym dysku) lub innym urządzeniu mobilnym podczas korzystania przez niego z serwisów internetowych.
-
Pliki cookies wykorzystywane są w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisów i nie gromadzą w sposób automatyczny żadnych innych informacji o użytkowniku. Dla poszczególnych Serwisów mogą być wykorzystywane różne pliki cookies. Działanie to nie służy zbieraniu ani przetwarzaniu danych osobowych.
-
W Serwisach pliki cookies wykorzystywane są w celu:
-
dostosowania zawartości stron internetowych danego Serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
-
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
-
utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu - jeżeli korzystanie z danego Serwisu tego wymaga), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać identyfikatora i hasła.
-
W momencie połączenia się przez użytkownika z Serwisem, w logach systemowych pojawiają się informacje o numerze (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego użytkownika, a także czasu połączenia z Serwisem oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności użytkownika w Serwisie. Usługodawca w celach technicznych przetwarza te informacje zgodnie z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
-
Dane dotyczące użytkowników niniejszego serwisu zbierane w celu optymalizacji jego funkcjonowania mogą być ujmowane i ujawniane w formie statystyk, przy czym statystyki te nie zawierają danych umożliwiających identyfikuję użytkowników.
-
Usługodawca oświadcza, iż dołoży starań, aby zapewnić użytkownikowi wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z Serwisów, poprzez zastosowanie odpowiednich administracyjnych i technicznych zabezpieczeń danych przed ich przypadkowym lub bezprawnym zniszczeniem, utratą, nieupoważnionym ujawnieniem lub udostępnieniem.
-
Usługobiorca/Uczestnik może nie wyrazić zgody na wykorzystywanie plików cookies, co w przyszłości uniemożliwi przechowywanie plików cookies w urządzeniu użytkownika.
-
Użytkownik, który nie wyraża zgody na wykorzystywanie plików cookies lub chce usunąć dotychczasowe pliki cookies, powinien wybrać odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron WWW. Instrukcje dotyczące akceptowania i odrzucania plików cookies znajdują się w menu Pomoc przeglądarek.
-
Zablokowanie lub usunięcie plików cookies może spowodować utrudnienia bądź uniemożliwić korzystanie z niektórych części lub funkcjonalności Serwisu.
§ 10
Określenie praw i obowiązków stron
1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług określonych w § 3, ust 1 niniejszego Regulaminu.
2. Usługobiorca zobowiązuje się do uiszczenia należności za usługi odpłatne w terminie i w sposób określony przez Usługodawcę dla danej usługi.
3. Zakazane jest wykorzystywanie przez Usługobiorcę oraz uczestnika szkolenia usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy Usługodawcy.
4. Usługodawca zastrzega, że materiały szkoleniowe zamieszczone w Serwisie, pliki szkoleń i materiały udostępniane Uczestnikom szkolenia podczas szkoleń stacjonarnych i szkoleń e-learning są objęte ochroną prawa autorskiego. Usługobiorca lub Uczestnik szkolenia ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w internecie i inne formy korzystania z tych materiałów wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.
5. Usługodawca uprawniony jest do zablokowania dostępu do pliku szkolenia Usługobiorcy lub uczestnikowi szkolenia, jeśli korzystają oni w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami Regulaminu z usługi e-learning.
6. Na życzenie Usługobiorcy zostaje wystawiona przez Usługodawcę faktura VAT, która zostanie wysłana Usługobiorcy pocztą na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
7. Usługobiorca usługi szkolenia stacjonarnego lub usług elektronicznych wymagających zarejestrowania albo uczestnik szkolenia, dokonując zgłoszenia lub rejestracji wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Usługodawcy. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana przez przesyłanie wiadomości na adres e-mail Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
8. Usługodawca zastrzega, że korzystanie z usług odbywa się wyłącznie na koszt i ryzyko Usługobiorcy.
9. Usługodawca zastrzega, że usługi mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą być wykorzystywane jako narzędzie służące podejmowaniu jakichkolwiek decyzji.
10. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie postanowień Regulaminu przez wskazanego przez siebie Uczestnika szkolenia.
4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności:
1) za jakiekolwiek szkody powstałe wskutek korzystania z usług przez Usługobiorców w sposób niezgodny z prawem lub Regulaminem;
2) za jakiekolwiek szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia usług w przypadku gdy nastąpiło to z winy Usługobiorcy bądź ze względu na naruszenie przepisów prawa lub Regulaminu;
3) za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z wykorzystaniem przez Usługobiorcę danych oraz informacji udostępnianych w ramach świadczenia usług w celach gospodarczych, inwestycyjnych, biznesowych itp.;
11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na stronach internetowych umieszczonych w innych serwisach niż AXEL BHP, do których linki zawarto w Serwisie.
§ 11
Rozwiązanie umowy o świadczenie usług
1. Umowa o świadczenie usługi e-learning rozwiązuje się z upływem czasu, na jaki plik (pliki) szkolenia został udostępniony Usługobiorcy przez Usługodawcę.
2. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego w szczególności w razie niemożliwości przeprowadzenia szkolenia z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, w tym w szczególności nieotrzymania przez Usługodawcę minimalnej liczby zgłoszeń na dane szkolenie,
3. W razie odstąpienia Usługodawcy od umowy o świadczenie usługi szkolenia z powodów wskazanych w § 11 ust. 2 po dokonaniu płatności za szkolenie, Usługodawca może zaproponować Uczestnikowi szkolenia udział w szkoleniu w innym terminie, a jeżeli uczestnik szkolenia nie zaakceptuje nowego terminu szkolenia – zwróci Usługobiorcy pełną opłatę za szkolenie w terminie 14 dni roboczych.
4. Usługobiorcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego terminie do 3 dni przed dniem rozpoczęciem szkolenia. Oświadczenie o odstąpieniu wymaga formy pisemnej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać sporządzone na piśmie i musi być wysłane listem poleconym na adres Usługodawcy, wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
5. W razie odstąpienia Usługobiorcy od umowy o świadczenie Usługi szkolenia w sposób określony w § 11 ust. 4 Usługodawcy należy się 60% opłaty za szkolenie. W przypadku nieprzybycia Uczestnika szkolenia na szkolenie, bez wcześniejszego oświadczenia o odstąpieniu do dnia wskazanego w ust. 4 powyżej, Usługodawca nie zwraca opłaty za szkolenie.
6. Reklamacje usług Usługobiorca może składać w formie pisemnej, za pomocą listu poleconego na adres Usługodawcy, wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu. Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres pocztowy Usługobiorcy.
7. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania listu poleconego przez Usługodawcę. O decyzji Usługodawcy Usługobiorca zostanie powiadomiony pisemnie na adres podany w liście poleconym zawierającym reklamację.
8. Usługodawca rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu.
§ 12
Postanowienia szczególne dotyczące konsumentów (osób fizycznych)
1. Usługobiorcom, będącym konsumentami w rozumieniu przepisów prawa, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 r., nr 22, poz. 271 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od każdej umowy o świadczenie Usług zawartej z Usługodawcą, w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem § 12 ust. 4 i 5.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać sporządzone na piśmie. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczy wysłanie oświadczenia listem poleconym na adres Usługodawcy, wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać również złożone w postaci elektronicznej i wysłane Usługodawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
3. W razie odstąpienia przez Usługobiorcę od umowy o świadczenie Usługi odpłatnej, po dokonaniu płatności, Usługodawca zwraca Usługobiorcy całą opłatę.
4. Usługobiorca zawierający umowę o świadczenie Usługi Szkolenia na mniej niż 10 dni przed dniem Szkolenia, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi szkolenia przed upływem 10-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 . W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi.
5. Usługobiorca opłacający Usługę e-learning przed upływem 10 dni od dnia zawarcia umowy, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi e-learning niezwłocznie po jej opłaceniu. W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi.
§ 13
Postanowienia końcowe Regulaminu
1. Usługodawca ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu, z zachowaniem praw Usługobiorców, którzy wnieśli opłatę na poczet świadczenia usługi przez Usługodawcę.
2. Wszelkie pytania, opinie i wnioski dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz oświadczenia do Usługodawcy Usługobiorca może kierować na adres poczty elektronicznej, wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
3. Regulamin wchodzi w życie dnia 4 czerwca 2018 r.
REGULAMIN SERWISU AXEL BHP - PLIKI DO POBRANIA:
PDF
WORD