Centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ
Centrum szkoleń
i doradztwa BHP i PPOŻ
Szkolenia BHP, Nadzór BHP, Ochrona przeciwpożarowa
   dowiedz się więcej
Usługi z zakresu BHP i PPOŻ
Usługi z zakresu
BHP i PPOŻ
Szkolenia BHP - Gliwice, Zabrze, Bytom, Katowice, Ruda Śląska, Knurów i inne miasta

Nadzór bhp - Gliwice, Zabrze, Bytom, Katowice, Ruda Śląska, Knurów i inne miasta
BHP Gliwice
BHP
Gliwice
Szkolenia BHP e-learning
SZKOLENIA BHP e-learning
SZKOLENIA BHP
e-learning
BHP Katowice
Szybki kontakt
Masz pytania?
Chcesz wiedzieć więcej?
TelefonZadzwoń do nas
605 381 647
  napisz do nas
Regulamin serwisu AXEL BHP
Regulamin korzystania z usług  serwisu internetowego AXEL BHP

§ 1
Administrator serwisu
  1. Administratorem serwisu Axel BHP jest firma Axel BHP centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ mgr Małgorzata Karmańska z siedzibą w Gliwicach przy ul. Kosów 4, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP: 631-186-07-71, REGON: 240139077,e-mail: biuro@axelbhp.gliwice.pl, reprezentowana przez właściciela – Małgorzatę Karmańską. 
  2. W dalszej części regulaminu administrator może być  zwany organizatorem, wykonawcą lub usługodawcą , a korzystający z serwisu – użytkownikiem, uczestnikiem lub usługobiorcą.
  3. Serwis - serwis internetowy umieszczony pod adresem: http://www.axelbhp.gliwice.pl
 
§ 2
Postanowienia i informacje ogólne
 
  1. Regulamin serwisu AXEL BHP, zwany dalej Regulaminem, określa zasady świadczenia usług  za pośrednictwem serwisu AXEL BHP przez  firmę  Axel BHP centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ mgr Małgorzata Karmańska z siedzibą w Gliwicach, w postaci usług i doradztwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń za pośrednictwem serwisu internetowego (e-learning), zasady korzystania z tych usług , Politykę prywatności(zasady ochrony danych osobowych)  i Politykę plików cookies.
  2. Usługobiorcy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania z Usług niewymagających zarejestrowania ani zgłoszenia jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków Regulaminu. W przypadku Usług wymagających zarejestrowania lub zgłoszenia, dokonanie rejestracji lub zgłoszenia wymaga pełnej akceptacji warunków Regulaminu.
  3. Regulamin jest udostępniony Usługobiorcom nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie pod adresem: http://www.axelbhp.gliwice.pl/regulamin-serwisu.html. Regulamin jest dostępny również w siedzibie Usługodawcy. Każdy Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  4. Każdy Usługobiorca ma obowiązek zapewnienia, aby wskazany przez niego Uczestnik szkolenia zapoznał się z Regulaminem i przestrzegał jego postanowień.
  5. Umożliwianie korzystania z Serwisu jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 ze zm.), które odbywa się na mocy umowy, zawieranej pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą  oraz na podstawie Regulaminu.
  6. W celu poprawnego działania Serwisu, zaleca się, aby użytkownicy posiadali dostęp do sieci Internet; korzystali z takich przeglądarek, jak: Mozilla, Opera, Chrome, IE od wersji 8, safari
  7. Korzystanie ze szkoleń w formie e-learning wymaga posiadania przez uczestnika szkolenia programów służących do odtwarzania dokumentów tekstowych i prezentacji, np. Word Viewer, Power Point Viewer lub pakietu Office oraz aktywnego konta e-mail umożliwiającego korzystanie z usług  e-learningowych oraz komunikację z Organizatorem szkolenia.
 
§ 3
Zakres usług świadczonych przez Usługodawcę
 
  1. Usługodawca świadczy:
    1. Usługi szkolenia, polegające na możliwości uczestniczenia w szkoleniach, konferencjach, warsztatach, kursach i seminariach (zwanych dalej „szkoleniami stacjonarnymi”), organizowanych w siedzibie Usługodawcy lub innym wskazanym miejscu, w terminach określonych przez Usługodawcę;
    2. Usługi elektroniczne, w szczególności możliwość uczestnictwa w szkoleniach e-learning (szkolenia on-line).
    3. Usługi  w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
  2. Korzystanie z niektórych Usług wymaga zarejestrowania w Serwisie. Usługodawca określa w Serwisie rodzaje usług wymagających zarejestrowania.
  3. Oferta świadczenia usług elektronicznych jest ważna do czasu zawieszenia lub zaprzestania ich świadczenia przez Usługodawcę. Usługodawca uprawniony jest do zawieszenia lub zaprzestania świadczenia usług elektronicznych bez uprzedniego zawiadamiania Usługobiorców, z zastrzeżeniem zachowania praw usługobiorców, którzy wnieśli opłatę na poczet świadczenia usług elektronicznych.
  4. Oferta świadczenia usług elektronicznych i szkoleń może być rozszerzona w porozumieniu z Usługobiorcami.
 
§ 4 
Zawarcie umowy o świadczenia usług
 
  1. Zawarcie umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego lub w formie e-learning  jest jednoznaczne z przesłaniem Usługodawcy prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego  w sposób podany w Serwisie (drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną).
  2. Zawarcie umowy o świadczenie usług  w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, innych niż szkolenia,  jest jednoznaczne z przesłaniem zamówienia na wykonanie usługi ze wskazaniem jej rodzaju  i szacunkowych kosztów wykonania.
 
§ 5
Zakres usługi szkolenia stacjonarnego
 
  1. Przedmiotem umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego jest umożliwienie uczestnictwa w szkoleniu organizowanym przez Usługodawcę.
  2. Usługodawca zastrzega, że niektóre szkolenia stacjonarne mogą odbyć się wyłącznie w razie zgłoszenia się minimalnej liczby Uczestników szkolenia, wymaganej do ich przeprowadzenia.
  3. Usługodawca informuje drogą elektroniczną lub telefonicznie Usługobiorcę  o  terminie, miejscu, programie  i cenie szkolenia stacjonarnego.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest dokonać płatności za szkolenie stacjonarne :
    1. przelewem, po otrzymaniu wiadomości e-mail z fakturą pro-forma lub
    2. gotówką w dniu szkolenia, przed jego rozpoczęciem
      w zależności od ustaleń pomiędzy stronami
 
 
§ 6
Zakres usługi e-learning
  1. Przedmiotem umowy o świadczenie Usługi e-learning jest udostępnienie Usługobiorcy pliku (plików) zawierającego szkolenie  na wybrany przez Usługobiorcę z oferty Usługodawcy temat.
  2. W ramach umowy Usługobiorca otrzymuje również możliwość kontaktu z osobą odpowiedzialną merytorycznie za wybrane szkolenie e-learning , na zasadach opisanych w charakterystyce szkolenia.
  3. Uczestnik wskazany przez Usługobiorcę  może skorzystać z usługi e-learning po wyrażeniu przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (2016/679)   do celów związanych z organizacją i realizacją szkolenia.
  4. Udostępnienie pliku szkolenia może nastąpić bez możliwości utrwalenia go na dysku Usługobiorcy.
  5. Usługobiorca zobowiązany jest dokonać płatności w terminie  wskazanym w fakturze pro forma, którą otrzyma od Usługodawcy po przesłaniu do niego prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej na adres podany w § 1 pkt.1 Regulaminu. Po opłaceniu faktury pro-forma Usługobiorca otrzyma od Usługodawcy fakturę vat drogą mailową lub pocztą tradycyjną.
  6. Stosownie do art. 5 ustawy z dnia z dnia 5 lipca 2002 r. o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie warunkowym (Tekst jednolity Dz.U. 2015 poz. 1341) Usługodawca rozpocznie świadczenie Usługi e-learning po jej opłaceniu przez Usługobiorcę.
  7. Udostępnienie pliku szkolenia (aktywacja konta uczestnika) następuje w terminie 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na rachunku Usługodawcy na okres wskazany przez Usługodawcę na stronach Serwisu. Po upływie wskazanego okresu dostęp do pliku wygasa.
  8. O aktywacji konta, uczestnik powiadamiany jest drogą mailową, na adres podany podczas rejestracji (potwierdzony w formularzu zgłoszeniowym)
  9. Uczestnik szkolenia, po zapoznaniu się z materiałem edukacyjnym dostępnym w serwisie e-learning po aktywacji konta, odpowiednim dla wybranego rodzaju szkolenia, pobiera,  wypełnia i przesyła na adres Usługodawcy test egzaminacyjny, celem sprawdzenia jego poprawności. Wypełnienie testu jest równoznaczne z przystąpieniem do egzaminu.
  10. Pozytywny wynik egzaminu jest podstawą do wydania przez organizatora szkolenia (Usługodawcę) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
  11. Informację o ilości uzyskanych punktów i ocenie Uczestnik otrzymuje od Organizatora szkolenia drogą elektroniczną na adres mailowy podany podczas rejestracji w usłudze e-learning.
  12. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia  można odebrać osobiście w siedzibie Usługodawcy  lub za pośrednictwem poczty, w zależności od ustaleń stron.
  13. W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z korzystaniem z usług  e-learning lub wystąpienia procesów niezamierzonych , Uczestnik może skontaktować się z Usługodawcą, który podejmie działania umożliwiające prawidłową realizację zadań  serwisu.
  14. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wystąpienia jakichkolwiek szkód po stronie Usługobiorcy, spowodowanych niemożnością korzystania przez Usługobiorcę  z Usług, opóźnienia w ich otrzymaniu  spowodowanych brakiem transmisji, nieprawidłową transmisją, opóźnieniami lub innymi przerwami w świadczeniu usług przez Usługodawcę, spowodowanych przez czynniki od niego niezależne.
 Za czynniki niezależne uważa się w szczególności:
a) przyczyny technologiczne związane ze specyfiką Usług,
b) awarie transmisji lub łączy telefonicznych, w tym międzynarodowych, obciążenia łączy, brak dostępu do sieci operatorów krajowych i zagranicznych lub nieprawidłowości w działaniu takich operatorów telekomunikacyjnych,
c) przerwy w dostawie energii elektrycznej oraz awarie urządzeń technicznych i inne tego typu okoliczności, za które odpowiedzialni są dostawcy usług i operatorzy telekomunikacyjni lub siła wyższa, rozumiana jako nagła, niespodziewana przyczyna zewnętrzna, za którą Usługodawca  nie odpowiada
d) konieczne przerwy eksploatacyjne, remontowe oraz inne przerwy  o charakterze technicznym,
e) okoliczności, za które odpowiada Usługobiorca, takie jak awaria urządzeń lub oprogramowania Użytkownika, błędy w obsłudze lub konfiguracji.
  1. W uzasadnionych przypadkach na wniosek Usługobiorcy,  Usługodawca może podjąć decyzje o przedłużeniu terminu aktywacji konta uczestnika szkolenia.
 
§ 7
Zasady dokonywania płatności za usługi świadczone przez Usługodawcę
 
  1. Wysokość i sposoby wnoszenia opłaty Usługodawca określa w Serwisie, formularzu lub wiadomości e-mail zawierającej informację o sposobie dokonania wpłaty.
  2. O ile nie zaznaczono inaczej wpłat należy dokonywać na rachunek: AXEL BHP centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ mgr Małgorzata Karmańska, 44-100 Gliwice, ul. Kosów 4 , ING Bank Śląski 16 1050 1298 1000 0091 3029 1496
  3. W tytule wpłaty należy wpisać dane identyfikacyjne Usługobiorcy podane w formularzu zgłoszeniowym lub numer faktury wystawionej przez Usługodawcę.
 
§ 8
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
 
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma AXEL BHP centrum szkoleń i doradztwa BHP i PPOŻ mgr Małgorzata Karmańska z siedzibą w Gliwicach przy ul. Kosów 4, NIP 631-186-07-71, tel. 605-381-647, e-mail: biuro@axelbhp.gliwice.pl
  2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b lub c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (2016/679) , tj. wtedy, gdy:
    1. osoba,  której  dane  dotyczą  wyrazi  zgodę  na  przetwarzanie  swoich  danych  osobowych  w  jednym  lub  większej liczbie określonych celów lub
    2. przetwarzanie  jest  niezbędne  do  wykonania  umowy,  której  stroną  jest  osoba,  której  dane  dotyczą,  lub  do  podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy lub
    3. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
w celu wykonywania zawartej z Państwem umowy, w tym w szczególności w celu:
  1. organizacji i przeprowadzenia szkolenia w formie samokształcenia kierowanego (e-learning) - udostępnienia materiałów edukacyjnych na platformie e - learning, wydania zaświadczenia o jego ukończeniu;
  2. organizacji i przeprowadzenie szkolenia w formie stacjonarnej - prowadzenia dziennika szkolenia i rejestru zaświadczeń oraz wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia;
  3. pomocy w zapewnieniu dotrzymania wymaganych prawem obowiązkowych terminów szkoleń BHP (wpisania do terminarzu szkoleń)
  4. odebrania danych niezbędnych do realizacji zleconej usługi (poczty e-mail );
  5. realizacji usługi nadzoru BHP w firmach, z którymi zawarto umowę na świadczenie usług lub usługi jednorazowej w zakresie BHP i PPOŻ zamówionej przez klienta;
  6. wystawienia dowodu zakupu.
  1. W opisanym powyżej celach możemy przetwarzać następującego kategorie Państwa danych osobowych:
  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • stanowisko i miejsce zatrudnienia,
  • data i miejsce urodzenia,
  • nazwa firmy,
  • adres – siedziba firmy,
  • numer NIP,
  • informacja o stopniu niepełnosprawności,
  • informacja o skutkach wypadku przy pracy,
  • pesel,
  • imię ojca,
  • adres zamieszkania,
  • seria i numer dokumentu tożsamości.
  1. Podanie danych osobowych jest ustawowym warunkiem zawarcia umowy i jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niewykonaniem umowy. W pozostałych przypadkach opiera się na dobrowolnej zgodzie osoby udostępniającej swoje dane osobowe lub przepisach prawa (w szczególności ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. - RODO), jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niemożliwością wykonania umowy.
  2. W zależności od celu przetwarzania, Państwa dane będą usunięte:
  1. po utracie ważności zaświadczenia o odbytym szkoleniu;
  2. po upływie terminu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń w związku z wykonywaniem umowy. Maksymalnie do 5 lat po rozwiązaniu umowy;
  3. po czasie upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego;
  4. po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  5. niezwłocznie po realizacji usługi (poczta e-mail)
  1. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
  2. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim, nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej . Odbiorcami danych mogą być jednak  instytucje upoważnione z mocy prawa.
  3. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
  4. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
 
§ 9
Polityka plików cookies
  1. „Pliki cookies” to dane informatyczne, zwłaszcza pliki tekstowe, zapisywane na komputerze Usługobiorcy /Uczestnika (najczęściej na twardym dysku) lub innym urządzeniu mobilnym podczas korzystania przez niego z serwisów internetowych.
  2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisów i nie gromadzą w sposób automatyczny żadnych innych informacji o użytkowniku. Dla poszczególnych Serwisów mogą być wykorzystywane różne pliki cookies. Działanie to nie służy zbieraniu ani przetwarzaniu danych osobowych.
  3. W Serwisach pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości stron internetowych danego Serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    • utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu - jeżeli korzystanie z danego Serwisu tego wymaga), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać identyfikatora i hasła.
  4. W momencie połączenia się przez użytkownika z Serwisem, w logach systemowych pojawiają się informacje o numerze (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego użytkownika, a także czasu połączenia z Serwisem oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności użytkownika w Serwisie. Usługodawca w celach technicznych przetwarza te informacje zgodnie z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
  5. Dane dotyczące użytkowników niniejszego serwisu zbierane w celu optymalizacji jego funkcjonowania mogą być ujmowane i ujawniane w formie statystyk, przy czym statystyki te nie zawierają danych umożliwiających identyfikuję użytkowników.
  6. Usługodawca oświadcza, iż dołoży starań, aby zapewnić użytkownikowi wysoki poziom bezpieczeństwa w zakresie korzystania z Serwisów, poprzez zastosowanie odpowiednich administracyjnych i technicznych zabezpieczeń danych przed ich przypadkowym lub bezprawnym zniszczeniem, utratą, nieupoważnionym ujawnieniem lub udostępnieniem.
  7. Usługobiorca/Uczestnik może nie wyrazić zgody na wykorzystywanie plików cookies, co w przyszłości uniemożliwi przechowywanie plików cookies w urządzeniu użytkownika.
  8. Użytkownik, który nie wyraża zgody na wykorzystywanie plików cookies lub chce usunąć dotychczasowe pliki cookies, powinien wybrać odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron WWW. Instrukcje dotyczące akceptowania i odrzucania plików cookies znajdują się w menu Pomoc przeglądarek.
  9. Zablokowanie lub usunięcie plików cookies może spowodować utrudnienia bądź uniemożliwić korzystanie z niektórych części lub funkcjonalności Serwisu.


 
§ 10
Określenie praw i obowiązków stron
 
1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług określonych w § 3, ust 1 niniejszego Regulaminu.
2. Usługobiorca zobowiązuje się do uiszczenia należności za usługi odpłatne w terminie i w sposób określony przez Usługodawcę dla danej usługi.
3. Zakazane jest wykorzystywanie przez Usługobiorcę oraz uczestnika szkolenia usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy Usługodawcy.
4. Usługodawca zastrzega, że materiały szkoleniowe zamieszczone w Serwisie, pliki szkoleń i materiały udostępniane Uczestnikom szkolenia podczas szkoleń stacjonarnych i szkoleń e-learning są objęte ochroną prawa autorskiego. Usługobiorca lub Uczestnik szkolenia ma prawo do korzystania z nich jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w internecie i inne formy korzystania z tych materiałów wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.
5. Usługodawca uprawniony jest do zablokowania dostępu do pliku szkolenia Usługobiorcy lub uczestnikowi szkolenia, jeśli korzystają oni w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami Regulaminu z usługi e-learning.
6. Na życzenie Usługobiorcy zostaje wystawiona przez Usługodawcę faktura VAT, która zostanie wysłana Usługobiorcy pocztą na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
7. Usługobiorca usługi szkolenia stacjonarnego lub usług elektronicznych wymagających zarejestrowania albo uczestnik szkolenia, dokonując zgłoszenia lub rejestracji wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Usługodawcy. Zgoda może zostać w każdym czasie odwołana przez przesyłanie wiadomości na adres e-mail Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
8. Usługodawca zastrzega, że korzystanie z usług odbywa się wyłącznie na koszt i ryzyko Usługobiorcy.
9. Usługodawca zastrzega, że usługi mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą być wykorzystywane jako narzędzie służące podejmowaniu jakichkolwiek decyzji.
10. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie postanowień Regulaminu przez wskazanego przez siebie Uczestnika szkolenia.
4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności:
1) za jakiekolwiek szkody powstałe wskutek korzystania z usług przez Usługobiorców w sposób niezgodny z prawem lub Regulaminem;
2) za jakiekolwiek szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia usług w przypadku gdy nastąpiło to z winy Usługobiorcy bądź ze względu na naruszenie przepisów prawa lub Regulaminu;
3) za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z wykorzystaniem przez Usługobiorcę danych oraz informacji udostępnianych w ramach świadczenia usług w celach gospodarczych, inwestycyjnych, biznesowych itp.;
11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone na stronach internetowych umieszczonych w innych serwisach niż AXEL BHP, do których linki zawarto w Serwisie.
 
 
§ 11
Rozwiązanie umowy o świadczenie usług
 
1. Umowa o świadczenie usługi e-learning rozwiązuje się z upływem czasu, na jaki plik (pliki) szkolenia został udostępniony Usługobiorcy przez Usługodawcę.
2. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego w szczególności w razie niemożliwości przeprowadzenia szkolenia z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, w tym w szczególności nieotrzymania przez Usługodawcę minimalnej liczby zgłoszeń na dane szkolenie,
3. W razie odstąpienia Usługodawcy od umowy o świadczenie usługi szkolenia z powodów wskazanych w § 11 ust. 2 po dokonaniu płatności za szkolenie, Usługodawca może zaproponować Uczestnikowi szkolenia udział w szkoleniu w innym terminie, a jeżeli uczestnik szkolenia nie zaakceptuje nowego terminu szkolenia – zwróci Usługobiorcy pełną opłatę za szkolenie w terminie 14 dni roboczych.
4. Usługobiorcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi szkolenia stacjonarnego terminie do 3 dni przed dniem rozpoczęciem szkolenia. Oświadczenie o odstąpieniu wymaga formy pisemnej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać sporządzone na piśmie i musi być wysłane listem poleconym na adres Usługodawcy, wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
5. W razie odstąpienia Usługobiorcy od umowy o świadczenie Usługi szkolenia w sposób określony w § 11 ust. 4 Usługodawcy należy się 60% opłaty za szkolenie. W przypadku nieprzybycia Uczestnika szkolenia na szkolenie, bez wcześniejszego oświadczenia o odstąpieniu do dnia wskazanego w ust. 4 powyżej, Usługodawca nie zwraca opłaty za szkolenie.
6. Reklamacje usług Usługobiorca może składać w formie pisemnej, za pomocą listu poleconego na adres Usługodawcy, wskazany w § 2 ust. 1 Regulaminu. Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres pocztowy Usługobiorcy.
7. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania listu poleconego przez Usługodawcę. O decyzji Usługodawcy Usługobiorca zostanie powiadomiony pisemnie na adres podany w liście poleconym zawierającym reklamację.
8. Usługodawca rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu.
 
§ 12
Postanowienia szczególne dotyczące konsumentów (osób fizycznych)
 
1. Usługobiorcom, będącym konsumentami w rozumieniu przepisów prawa, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 r., nr 22, poz. 271 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od każdej umowy o świadczenie Usług zawartej z Usługodawcą, w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem § 12 ust. 4 i 5.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać sporządzone na piśmie. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczy wysłanie oświadczenia listem poleconym na adres Usługodawcy, wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać również złożone w postaci elektronicznej i wysłane Usługodawcy na adres poczty elektronicznej wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
3. W razie odstąpienia przez Usługobiorcę od umowy o świadczenie Usługi odpłatnej, po dokonaniu płatności, Usługodawca zwraca Usługobiorcy całą opłatę.
4. Usługobiorca zawierający umowę o świadczenie Usługi Szkolenia na mniej niż 10 dni przed dniem Szkolenia, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi szkolenia przed upływem 10-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1 . W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi.
5. Usługobiorca opłacający Usługę e-learning przed upływem 10 dni od dnia zawarcia umowy, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi e-learning niezwłocznie po jej opłaceniu. W takim wypadku prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi.
 
 
§ 13
Postanowienia końcowe Regulaminu
 
1. Usługodawca ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu, z zachowaniem praw Usługobiorców, którzy wnieśli opłatę na poczet świadczenia usługi przez Usługodawcę.
2. Wszelkie pytania, opinie i wnioski dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz oświadczenia do Usługodawcy Usługobiorca może kierować na adres poczty elektronicznej, wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
3. Regulamin wchodzi w życie dnia 4 czerwca 2018 r.


REGULAMIN SERWISU AXEL BHP - PLIKI DO POBRANIA:
PDF
WORD